maanantai 20. joulukuuta 2010

kisa ja tarina

hei kaikki pörrirölli ja mä odotetaan innolla jouluu tänää saa joulu kalenterist panfust ikkunan jos tulee lumi sadetta pörrirölli katsoi niitä lumi hiutaleita ja jahtas niitä ja arvaattekos mitä pörrirölli tippui ikkunasta ja en huomannut ja laitoin ikkunan kiinni sitten pörrirölli yski kuulin sen ja kun avasin ikkunan niin joku piti pörrirölliä ja vei sitä pois mä kauhistuin ja menin perään mutta kerron mitä sitten tapahtui huomenna tiistaina ja muuten pörrirölli yskii täällä ja on teille vähän asiaa öhö öhö mulla on flunssa ja kuumetta öhö öhö mut kuitenkin mikä on teidän suurin toiveenne jouluna kertokaa vastauksenne komenteissa mun suurin toive on leluja paljon leluja jaahas no mun suurin toive on sellane iso nukkekoti siinä on monta kerrosta mun joulu listas on ainaki sata toivetta no ei sit muuta äläs ny unohda ai nii mulla on teille lukijoille kisa se jolla on paras joulu tarina tuolla kommenteissa niin saa palkinnoksi kaikkiin panfun paikkoihin ilmaisen käyniin ja jos joskus näen sen tyypin kuka voittaa niin annan sille viiskyt panda kolikko kun se pelaa mun kaa kivi paper ja sakset peliä niin häiviän tahallaan laitan koko ajan kivee no nyt ei muuta moi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti