sunnuntai 26. joulukuuta 2010

kerron mitä sain pukilta

moikka pörröiset pandat. niinku otsikosta huomaatte niin kerron nyt mitä mä sain joulupukilta ja sit tekin voitte kertoo. mut näitä on ainaki100. no siis mä sain littlest pett sohppeja tosi paljon. ja zhu zhu pets kauneus salongin ja kaksosten rattaat. ja sit mä sain sellase littlest pet shop jutskan millä voi niiku maalata esim sormuksen tai rannekorun. ja sit siin oli tarro.i ja sit mä sain sellase paketin mis oli kauheesti helmejä. ja sit mä sain 7 dvdtä. ja ne oli shrek ja ikuinen onni. ja mua nauratti kauheesti kun siinä tuli mukana myös sellane boonus levy. ja kun siinä oli vaa jotaki takkaa ei mitää muuta mä sanoin mun veljelle. eiks tässä oo mitää muuta kun tälläst takkaa. ja sit mä sain hannahmontaanan. ja sit epäilyksen. ja joulukoiran. ja näin koulutat lohikäärmeesi. ja sit viel risto räppääjä ja polku pyörä varas. niin ja sit mä sain miniläppärin jol mä ny kirjotan. ja sit littlest pet shop leikkitietokoneen. ja sit sellase ihme puisto jutun mis tuli pupu mukana. ja karkkii. ja chisun levyn. ja sit sellase ala ja ylä ja ylä ylä kerta nukke talon. ja vaatteita. no siin ne oli nyt mä meen syömään moi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti